Wednesday, November 5, 2008

EngKaulah CahaYa LiLinku




Inilah mak n ayah saya...time present ari2 sy xsempat tunjukkan,lau nk knal inilah dyowg......tanpa mak n ayah saya nie,tak wujud saya kat dunia yang fana nie....mereka membesarkan saya dgn peduh kasih sayang yang tiada bandingannya....yang bj ijau 2 la ayah saya....kami sekeluarga hidup bersederhana,kemewahan bkanla segalanya bagi kami sekeluarga,yang penting kasih sayang yang berkekalan hingga nafas yang terakhir..Keluarga yang bahagia terletak pada keharmonian,tanggungjawab dan kasih sayang...saya nak mereka tahu,walaupun saya jauh di perantauan..saya selalu rindukan mereka...saya akan berusaha membalas jasa mereka walaupun mereka tidak mintak di balas....ibu bapa akan rasa gembira dan bangga apabila anak yang mereka asuh menjadi manusia yang berguna dan tidak lupa asal usulnya...kenangla jasa mereka..!!!!saya sayang emak ,ayah dan adik beradik saya...

No comments: