Saturday, March 14, 2009

Hari perkahwinan kakakku

Hari ini ,kakak ku dah jadi istri orang......ada rasa gembira , sedih n macam-macam perasaan yang timbul...yang sedihnye kakakku dah jadi milik orang n aku tak dapat sertai hari kebahgiaan ini....yang gembira plak kakakku dah ada penjaga dy....tp aku tak dpt blik...juz berdoa je agar perkahwinannya berjalan dgn lancar....harap kakak jadi istri yang taat pada suami n semoga berkekalan sampy aher hayat......
Bab study plak...sekarang ni banyak kerja yang perlu di buat assgment,hafal n tak lame lg dah nak exam...lagi la tertekan...tp setimpal la dgn situasi aku sekarang ni...redha je lah itu semua ada hikmahnya...lepas semua dah settle alangkah senangnye hati ni....dah lah lum tasmik lagi ni....nape lah susah sangat aku nak hafal.....tp insyaallah dgn berkat usaha n restu dariNya aku akan dapt bereskan semua tu....dah tak sabar nak blik dah....aja ja..Fighthing nana!!!!!!Allah akan membantu hambaNya yang lemah....Allahhu Akbar....

No comments: