Tuesday, March 10, 2009

sedih,rindu kat family..

Sedih sangat la hari ni...tak tau la knape...cam hidup sorang2 je....dah la jauh dari family,rindu sangat2 kat mak,bapak,akak,adik,datuk n insan tersayang....Ape la hikmah aku d hantar jauh sangat dari orang2 yang aku sayang...nasib baik ada kawan yang menemani...aku memang la suka hidup berdikari...time sedih,sepi,sunyi,stress n sume la....mesti teringat kat orang jauh.....kebelakangan ni asyik nak sedih je.....dah la td bengang xda kelas cuba2 lah inform...dah d pertanggungjawab tu cuba2 lah amanah ckit....sory lah kalau ada yang terasa...aku memang sakit hati la time ni...ni juz luahan aku je....aku tak nak pendam2...t stress plak...dah la sok ada present bi tak tau la apa akan terjadi sok....apa nak jadi jadi lah...kena marah ke,keji ke...aku akan telan je sok...semua tu ada hikmahnye.....risau plak ngan pelajaran ni...dapat @ tak aku pertingkatkan prestasi aku???? tu semua atas usaha aku....aja ja..fighthing!!!!!!!.....YA AllAH tolonglah hambaMU ini....wassalam

1 comment:

oRkEd PuTiH said...

Salam...ko kene kuat mcm aku taw=)kite x nmpak lg pe yg bakal kte tempuh di mse akan dtg..so terimalah hati yg terbuka..aku sentiasa sokong ko...jgn sedih2 taw...=(t aku pun sedih...huhu=)